marchelina

31.10.2014., petak

Eureka

I tako ja sinoć svratila kod starih, dobrih prijatelja koje nisan vidila izvjesno vrime zbog raznoraznih životnih okolnosti. Di si, kako si, šta ima, ovo ono, vamo tamo. Kad smo došli na temu moje nezaposlenosti, muški dio para uzvikne:
- Eureka!
- Ha? - iznenadismo se njegova žena i ja.
- Iman rješenje za tvoju nezaposlenost! - uzvikne on u ekstazi.
- Koje? - skeptično ću ja.
- Pa, učlani se!
- Da se učlanin? Di?
- U stranku!
- Hahahahahahhahahahahaa - razgaljeno ću ja. Znan da me čovik zna dovoljno dugo i dovoljno dobro tj. zna da san ja neučlanljiva.
- Ne zezam se - on će skroz ozbiljan.
- Ma daj, šta ti je?! - uglas ćemo nas dvi.
- Ozbiljno ti govorin. Učlani se u Mirelinu stranku!
- Ti si lud. Pa znaš da su me zadnji put u životu pokušali učlanit u savez socijalističke omladine Hrvatske, i da san čak i bila na jednom sastanku. Poslin toga je Juga propala. Ček, koja Mirela? Ona Holy?
- E!
- Pa koju bi ja gospu radila u ičijoj, a pogotovo u njenoj stranci? Znaš da ne znan sa tim politikarijama i šporkarijama.
- Vidi, izvanredne situacije zahtijevaju izvanredne mjere. Evo, njena će ti stranka stoposto bit treća, a možda čak i druga, znači, idu prema gori, razumiš, bit će tu mista za nove, mlade, pametne i ambiciozne ljude poput tebe!
- Slušaj, ka prvo, u politici se sastanči, a ja ne mogu sidit nigdi i slušat nikoga duže od 15 minuta. Ka drugo, nit san mlada, nit san nešto ambiciozna...
- ...a nisi baš ni pametna - dometne njegova žena.
- Ti kuš! - odbrusin joj ja politički bahato.
Međutin, on se nije da smest.
- Vidi, da san ti predložija da se učlaniš u HDZ to znan da ne bi mogla. Dobro, ni SDP. Da san tražija da podržiš Željku Markić to bi isto bilo nerazumno. Ali Mirela Holy, pa njen program je i tvoj program!
- Ja neman program. Jedva san svladala i oni na mašini za robu.
- Nemaš ga JOŠ. Ali realno, jel Mirela zelena? Je. Pa i ti si zelena. Jel podržavaš zaštitu prirodnog okoliša, dupine i to? Podržavaš. Jel imaš šta protiv legalizacije marihuane, nemaš stoposto. I eto!
- Eto šta?
- Pa ti si ka stvorena za Mirelinu stranku čoviče! Ovdi u našem mistu još nemaju svoj ogranak, jel tako? Lipo se javiš, rečeš joj daš osnovat ogranak ovdi, skupiš 10 ljudi za članove, evo, potpisat ćemo ti se ja i žena, pa susid Mate, on ionako nema blage šta potpisuje, a voli potpisivat, pa njegova žena jer ona potpisuje sve šta i Mate, to nas je već, čekaj, s tobom... pet! Još pet susida i imamo ogranak!
- Ma šta si mudar! I šta ću ja majketi s tin ogrankon?
- Ništa! Jedanput misečno pišeš nekakva izvješća tako da Holyca vidi da nešto radiš, i tako napreduješ, uskoro poslin toga ćeš upast u kakvi nadzorni odbor nečega negdi i eto ti plaće!
- Čekaj molin te kako ću pisat izvješća? O čemu?
- O sastancima! A sastanke ćeš organizirat jedan put misečno. Sa nas deset. A možda još ko dođe, ima fala bogu nezaposlenih.
- I šta ćemo radit na tim sastancima? Gledat jedni u druge? Rješavat križaljke? Igrat na penove? Pričat pizdarije i pravit se da nešto činimo za domovinu i narod?
- Jebate, eto vidiš!
- Šta?
- Pa, nisi ni krenila, a već imaš program!

<< Arhiva >>